تبلیغات در تونل مترو TEM

فضاهای تبلیغاتی ایستگاه های مترو

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ق.ظ

جدید و نوآورانه تبلیغ : تبلیغ بر روی دیواره تونل ها
گیت های ورودی و خروجی :تمامی مسافران به منظور ارائه بلیط و یا کارت اعتباری می بایست از گیت های ورودی و خروجی تردد نمایند که این امر فضایی مناسب برای اکران تبلیغات موثر را فراهم آورده است.
دیواره های جدا کننده راهروها:تردد مسافرین در راهروهای مترو به منظور ورود و خروج و یا تعویض خط، فرصتی استثنایی برای درج تبلیغات اثر بخش بر روی دیواره های مترو را فراهم آورده است.
حریم ریلی:بر اساس آمار منتشر شده توسط مترو تهران، متوسط مدت زمان توقف مسافر در ایستگاه های مترو ۴ دقیقه می باشد که با توجه به زاویه دید مسافرین حریم ریلی به عنوان رسانه ای کاملا متمایز در مترو، بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب داشته و با توجه به قیمت مناسب، بیشترین اثر بخشی را داشته است.
و از دیگر فضاهای تبلیغاتی در ایستگاه مترو، داخل واگن قطار شهری ،شیشه وسط ریل قطار شهری آسانسور ایستگاه قطار شهری،راه پله ایستگاه قطار شهری را می توان نام برد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
امین پارسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی