فضاهای تبلیغاتی ایستگاه های مترو
جدید و نوآورانه تبلیغ : تبلیغ بر روی دیواره تونل ها
گیت های ورودی و خروجی :تمامی مسافران به منظور ارائه بلیط و یا کارت اعتباری می بایست از گیت های ورودی و خروجی تردد نمایند که این امر فضایی مناسب برای اکران تبلیغات موثر را فراهم آورده است.
دیواره های جدا کننده راهروها:تردد مسافرین در راهروهای مترو به منظور ورود و خروج و یا تعویض خط، فرصتی استثنایی برای درج تبلیغات اثر بخش بر روی دیواره های مترو را فراهم آورده است.
حریم ریلی:بر اساس آمار منتشر شده توسط مترو تهران، متوسط مدت زمان توقف مسافر در ایستگاه های مترو ۴ دقیقه می باشد که با توجه به زاویه دید مسافرین حریم ریلی به عنوان رسانه ای کاملا متمایز در مترو، بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب داشته و با توجه به قیمت مناسب، بیشترین اثر بخشی را داشته است.
و از دیگر فضاهای تبلیغاتی در ایستگاه مترو، داخل واگن قطار شهری ،شیشه وسط ریل قطار شهری آسانسور ایستگاه قطار شهری،راه پله ایستگاه قطار شهری را می توان نام برد.