مزایای تبلیغات در داخل مترو
جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ق.ظ
طولانی بودن زمان دیده شدن تبلیغ،از مزایای مهم تبلیغ در داخل واگن های مترو است .(دستگیره ها و کتیبه های داخل واگن های مترو)
- در واقع مسافر مترو یک مخاطب به چنگ آمده است که باید تا مقصد در قطار بماند و به طور متوسط زمان یک جابجایی با مترو ۱۲،۲ دقیقه است.پس به احتمال زیاد تبلیغ را بیش از یک بار رویت می کند. همچنین تبلیغ به جهت کثرت تردد کنندگان ،در معرض دید افراد زیادی قرار می گیرد.
- مسافران مترو،به کرات در معرض آگهی ها قرار می گیرند.فردی که از یک مسیر مترو برای رفت و برگشت به محل کار استفاده می کند در طول یک ماه حدود ۲۰ تا ۴۰ بار با تبلیغ مواجه می شود لذا تبلیغ در مترو دارای Frequency مطلوبی است.
- بسیاری از خریدارانی که به فروشگاه ها می روند تا کالا یا خدمتی را خریداری نمایند،ممکن است به موقع در معرض پیام تبلیغاتی قرارگیرند و این امر تاثیر مستقیم بر انتخاب ایشان داشته باشد.
- توانایی هدف قرار دادن گروه های مشخصی از افراد و امکان گزینش مخاطبان از منظر جغرافیایی ،جمعیت شناسی و تجاری.
- پوشش و دسترسی مکانی گسترده (مترو روز به روز زیر پوست شهر گسترده تر می شود.)
- عمر طولانی آگهی و امکان استفاده عموم مردم از مترو.
- در اختیار داشتن زمان کافی برای تاثیر گذاری مناسب تبلیغ بر مخاطب.
- عدم امکان قطع تبلیغ یا دور انداختن آن توسط مخاطب این رسانه.
- حضور مستقیم ، مستمر و بدون واسطه.
- سادگی در برنامه ریزی و خرید رسانه.
- سیال بودن و به جریان در آمدن و توزیع مخاطب حول این رسانه.
- شناور بودن پیام و انعطاف پذیری مناسب.
- وجود ۲۰ درصد جمعیت کشور با سطح و سبک زندگی نسبتا بالاتر از سایر استان ها،در استان های تهران و البرز.
- اعتبار بالای آگهی در این رسانه.
- تنوع در تجلی تبلیغ و امکان اجرای ایده های خلاق.
- امکان اطلاع رسانی سریع و گسترده به مخاطبان.
- امکان ارائه پیام های طولانی به دلیل راحتی در مطالعه و پیگیری سریع آگهی توسط مخاطب با اینترنت تلفن همراه و…
- پوشش مطلوب بازار محلی به خاطر استقبال گسترده مردم.
۹۴/۱۱/۳۰